قلم کوچک من

شعرها ، داستان ها و نوشته های من

قلم کوچک من

شعرها ، داستان ها و نوشته های من

خواب عجیب

دیشب ، خواب عجیبی دیدم . خواب دیدم روز مادر شده بود ، با اولین ضربه ساعت 10 همه ی دختر ها و  زن های تمام دنیا ، قیافه هاشون عوض می شد و تا روز مادر سال آینده همون جوری می موندند. قیافه ی من با مامانم عوض شده بود ، یعنی بینی مامانم به اون بزرگی روز صورت من نمایان شده بود و به همون بزرگی هم باقی مو نده بود. واقعاً بده ها!!!!!!!!!!!!!!!

لطفاً هرکسی که می تونه خوابم را تعبیر کنه.

با تشکر


حالا شما بگید که صورتتون با چه کسی عوض شده ؟

به مناسبت روز مادر

سلام 

می بخشید که خیلی وقته سر به وبلاگم نزدم.

ولی حالا به مناسبت روز مادر و روز زن ، شعری آماده کردم :



مادر مادر چه خوبی 

هم دل و مهربونی 

دلم می خواد همیشه ببوسمت من

تو زندگی همیشه دوستت دارم من

تو اگه اینجا باشی ، از ته دل می خندم 

بهتر از تو نمی شه ای مادر من

تو همیشه این جایی ، دوستت دارم من 

دی دین دی دین ای مادر من 

دوستت دارم من 

.

.

.

.

تقدیم به مادران دنیا