قلم کوچک من

شعرها ، داستان ها و نوشته های من

قلم کوچک من

شعرها ، داستان ها و نوشته های من

17 اردیبهشت ، روز عشق من

دوستان عزیز 


من 17 اردیبهشت به تکلیف می رسم 



خیلی خوش حالم 


از وقتی که  در اختیار من گذاشتید کمال تشکر را دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
بابا وحید پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

دخترم من هم بی نهایت خوشحالم .
هفده اردیبهشت 1391 روزی به یاد ماندنی است هم برای تو و هم برای ما ؛ روز آغاز دوستی بیشتر توست با خدای مهربان . من مطمئنم خدای مهربان نیز آنقدر تو را دوست دارد و مشتاق رسیدن آن روز است که سپرده است فرشتگان برای جشن تکلیفت آسمان را چراغانی کنند .
دختر عزیزم ! صمیمانه آغاز دوره کمال و شکوفایی زندگی ات را تبریک می گویم .
در پناه لطف خدا همیشه سربلند و پر نشاط و عزیز باشی.

مریم عمه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://maryamrostami.blogsky.com

الهى قربون تو برم
دیگه واسه خودت یه خانوم شدى
*از همین الان دوستى بیشترت با خدا مبارک*

سعیده منتظری دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.montazeri.blogsky.com/

سلام بر دخترک دوست داشتنی
فاطمه عزیز، روز پرواز به دنیای بزرگ بزرگ بزرگ، روز جشن عبادت و بندگی یکتا معبود عالمیان، روز جشن تکلیفت مبارک.
بسیار باعث خرسندی است که فاطمه عزیز در آغاز عبادت و بندگی نوشته است که "خیلی خوشحالم از این که به تکلیف می رسم" و آن را "روز عشق من" نام گذاشته است.
سلامتی و موفقیتش را از پروردگار متعال خواهانم؛ و نیز آرزومندم که فاطمه همواره در راه تعالی قدم بردارد.
دوستدارت و مادر دوستانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد