قلم کوچک من

شعرها ، داستان ها و نوشته های من

قلم کوچک من

شعرها ، داستان ها و نوشته های من

عید غدیر خم (جمله)

1- هرکه من مولای او هستم پس علی مولای اوست.

2- تمام لذت عمرم در این است که مولایم امیرالمومنین است.

3- به عشق نام مولایم نوشتم چه عیدی بهتر از عید غدیر است.

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیده سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://s73.blogsky.com

ای جانم
شما واقعا 8 سالته ؟
خیلی قشنگه که از این سن شروع کردی به نوشتن
می دونم که قلم کوچک من یه روزی بزرگترین حرفای یه ذهن خلاق رو روی صفحه ثبت می کنه
موفق باشی عزیزم

وحید جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

دخترم عید شما هم مبارک . بابایی در زندگیت برای شناخت شخصیت حضرت علی (ع) وقت بگذار . شناخت این انسانهای بزرگ ، زندگی آدم را متحول و عمیق می کند.

یک دوست خوب جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://msad79.blagfa.com

وای عزیزم چه وبلاگ قشنگی داری خیلی ام قشنگ می نویسی ولی من دوسالی هست که تکلیف رسیدم اما تازه وب زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد