قلم کوچک من

شعرها ، داستان ها و نوشته های من

قلم کوچک من

شعرها ، داستان ها و نوشته های من

اربعین حسینی

ای گم شدگان حسین ، عبدالله است


گوینده ی لا اله الله است 


هر کس که حدیث دیگری می گوید 


سوگند که او مشرک و اوگم راه است


اربعین حسینی را به همه دوستان تسلیت می گویم

نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام خانوم خانوما
منم تسلیت میگم اربعین حسینی(ع) و بهت
فاطمه خانوم چند سالته...؟ خیلی خوشگل می نویسیا...
امیدوارم هر جا هستی موفق و سلامت باشی...

بابا وحید شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

دخترم ، من هم اربعین شهادت امام حسین و یاران باوفایش را به شما تسلیت می گویم . انشاالله همگی از پیروان واقعی آن حضرت باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد